maanantai 13. lokakuuta 2014

Pummilla Tallinnaan, ainakin melkein

Aikaa on taas kulunut viime julkaisusta, mutta eipä sitä vapaa hetkeäkään juuri ole löytynyt. Kouluhommat tuppaavat kaikki tulemaan aina kerralla ja palautuspäivät ovat aina peräkanaa. Ja sitten osaan vielä viikonloppunikin täyttää. :D

Viikonloppu tosiaan oli pieni irtiotto tästä hälinästä, oltiin varattu S:n kanssa Virosta hotelli pe-su. minulla Oli kamera mukana, mutta jostain syystä kuvia ei sinne juuri ilmestynyt... Muutamat kuvat tuli kännykällä otettua, muutamat niistä eksyivät Instaankin. :)

Olimme siis Hotel Rocca al Maressa. Ei kovin kaukana satamasta, mutta matkaa ei kyllä ihan kävellyt. :D Taksi ja bussi kulki ;) Rocca al Mare on tosiaan pieni 4 tähden hotelli, jossa on 35 erikokoista huonetta, spa ja ravintola. Ravintolassa hyvät ruuat ja hinta-laatusuhde hyvin kohdallaan.
Muutama kuva netistä napattuna:
Ja omia kuvia :D
pe illan annos: riisiä ja kanaa, sekä todella hyvää kastiketta <3

Perjantaina ei lähdetty enää illalla mihinkään käppäilemään kello kun oli jo mukavasti. Päädyttiin syömään hotellilla. Lauantaina lähdettiin sitten keskustaan, kierrettiin Virukseskus ja muita liikkeitä mitä siinä onkaan. Käytiin hotellilla kääntymässä ja mentiin vajaan kilometrin päässä olevaan Rocca al Mare kauppakeskukseen shoppailemaan ja ostamaan tuliaiset. Mukaan lähti itselle yhdet kengät sekä vyösetti.
Sunnuntaina pitikin olla sitten jo klo 11 satamassa, viikonloppu meni todella nopeasti. Mutta mukavaa oli ja tuli oikeaan kohtaan (meille molemmille) tämä reissu. Syksy tuo tullessaan paljon hommia, jotka tuo tullessaan pienoisen stressinkin...

Ja kehuttavaa vielä! Hotelli on myös opiskelijabudjetille todella ystävällinen! 130€ 2hlöä, 2 yötä, sisältäen aamupalat, allasosaston vapaan käytön sekä ilmaisen wifin. Laivalippuihinkin meillä meni yhteensä alle 40€? Eli suosittelen, jos suunnittelet pientä irtiottoa ;)
ps. taksi maksoi 10e satama-hotelli välin.

Mutta nyt palaan takaisin anatomian kirjan pariin, katsotaan josko tässä lähipäivinä saisin jotain järkevää tänne :) Postausehdotuksia saa aina antaa ;)

ps. kommentit tulevat näkyviin, kunhan olen hyväksynyt ne. Testauksessa spämmiviestien ekäisy. Älkää antako sen häiritä. :)